elisamom2022 Kızlar 9 aylık mama,baba,dede,gel vs diyordu pazar günü baktık dişi patlamış ilk dişi o günden sonra huysuzlugy biraz geçti ve içine kapandı konuşmuyor hiç hep kendi halinde bu normal mi
Fenty elisamom2022 Evet, erken aylarda kullandıkları kelimeleri bir süre söylememeleri normal ama bu unuttuğu anlamına gelmiyor sonrasında konuşma hızlandıkça devam edecektir daha küçük zaten şimdiden çok beklentiye girmeyin. Oğlumda 10. Ayda gel gel demeye başlamıştı bi 6 ay kadar ağzından hiç duymadım sonrasında konuşması ilerledi zaten.