Feyekum benim oğlumda 3,5 yaşında gidiyor ilk bşr ay her sabah ağladı feryat figan zor çıktık evden ama şuan ara bile versek giderken zorlanmıyor tabiki istemiyorum vs vs mızırdanıyor ama gidince çok mutlu bıraktıktan sonra asla ağlamadı neden geldin demişliği Bile var😂