Muhasebeciana Mmdr ben zTen size kotu bir yorumda bulunmadim . Size destek olmak amacli yazdim yakin arkadasim da cok zorlandi ama simdi kafasi daha rahat demek istedim. Allah verdiyse vardir bir bildigi
Mmdr Muhasebeciana a yok benim lafım size degıldı sadece yasadıklarımı yazdım ilk kotu yanıt verenlere benim sıtemem kusura bakmayın