Arkadaşlar ne yapmam gerek bilmiyorum elim ayağıma dolaştı. Dün az bı öksürük vardı doktora gittik hafif boğazi kızarmış dedi kalpol içir dedi. Gece birden çoğaldı inanılmaz burun akıntısı tıkanıklıgı oldu. Şimdide ateş eklendi. Tekrar mı gideyim hastaneye yoksa evde şunu yap diyebileceğiniz öneriler var mı ? Oğlum 15 aylık bu arada