oglanannesi11 tam mastit degil ama belki
Süt kanalların tıkanmış olabılır. Mastit biraz daha ağır oluyor. Benimde senn gibi oldu angorjman deniyor. Maalesef çözümü sadece bol bol sağmak:( yazılanlaır da yapabilrsn onlar da rahatlatır ama en kalıcı ve rahatlatıcı cozum bebeği emrimek emmediği zamanda göğüslerim şiştiğinde ve agrı yaptıgında elektrikli pompa veya elinle sağ. Pompa acıtıyor elinle memenınn ucuna dogru cektirrsen memeni sagabilirsin. Bir ineğin memesini sağar gibi düşünün. Allah yardımcınz olsun 2 aya yakın böyle gider sonra yumuşar terbiye olur göğüsleriniz. O zaman da süt kalmadı sanmayın bebeğinizn istedğine göre üretecek göğüslerinz artk. Yine de her seye ragmen emzirmek cok güzel bir duygu herkese nasip etsin♥️bol bol sabır diliyorum. Geçecek biraz sabır