Merhaba 1 yıl önce ekim ayında doğum yaptım Eylül ayında yani bebeğim 11 aylıkken 1 hafta boyunca kahverengi bir şekilde yoğun kanama mı desem regl mi desem bilmiyorum 1 hafta sürdü adet oldum diye düşünüyorum bu ay bekledim olmadım üzerinden 12 gün geçti sebebi ne olabilir düzene girmediği için mi gecikme olmustur hamile olsam 1 hafta üstüne görme diye birşey olmaz sanırım değilmi kafama takıldı vücudumda adet olamamanın vermiş olduğu kaşık bölgemde hassasiyet var dokunsan hemen hissedip sancılanıyor bebeğimi kucağıma oturttuğum zaman sancılanıyor lütfen bilgili biri yönlendirebilir mi