Sıcak tutmam gerek yumusayacak ıyıce , önce bıldıgımız turk kahvesı yaptım ıcıne sıcakken koydum beklettım , sonra hep sıcak suya koy çıkar ıyıce yumusayınca bır iğne ucunu dezenfekte edıp hafıf bastırdım patlayınca ıcındekı sıvı akınca duzelmeye baslıyor ve yıne öyleyken sıcak suya koydum, elımle bastırıp sıvının dusarı cıkmasıbı sagladım duzeldu şükür