Acıbadem Altunizade hastanesinde Şebnem Kuter’e gidiyoruz. Tam muayene ücreti sanırım 800tl civarında ama biz sigortamızla 99 lira katılım payı ödüyoruz. Bebeğimizle arası çok iyi telefonla da her mesajımıza hemen cevap veriyor. İzmir’e taşındık ama kontrollerimiz için hala İstanbul’a gidiyoruz 🥰