Günaydın herkese. Foruma bakıyorum da konusmuyor diye bir sürü post gördüm. Benim oğlum 18 aylık anne baba mama meme bak baybay kedi bunları diyebiliyor. Uçak giderken gösterir kedi köpek görse bak baak der. Komutları anlar bezini alıp çöpe atar mısın derim alıp çöpe götürüp atar. Dediklerimizi anlıyor şunu al bunu ver top nerde derim bulur getirir. Hep böyle sesli bir şekilde oynar. Bir çocuk gördüğünde ya da beni severken ayy diyip sever. Bir yeri acıdığında ufuf yapar. Sıcaksa üfler. Bana normal geliyordu her şeyi ama burada gördükçe endişelenmeli miyim diye korktum açıkçası.