Sewqide Merhaba hanimlar Oglum bugun 2 aylik oldu gectigimiz pazartesi sunnet oldu iyide gecti sorum su bu pazarteside 2. Ay asisi var 4 tane asi olacak ates flnda yapabilirmis sunnetle asi arasi 1 hafta sizce asiyi sonrayami birakmaliyim yoksa yaptirsam birsey olmaz mi basina bole bise gelen oldu mu akıl verin lutfen
Sibel12345 Sewqide aşı en az bi hafta erteleyin sünnet zaten huzursuz ediyor bebeği bide aşı ağır bi aşı çocuğu çok yıpratmayın
MESoydan Sewqide benim oğlumda 4 aylık şuan canım geçen Sünnet randevusu vardı ama aşıları olduğu için bende haftaya erteledim 10 gün olmuş oluyor arada , p.tesi günü 4 ay aşıları olmuştu bende sende ertele ya aşıyı ya da sünneti
Sewqide MESoydan sunneti olduk zaten asiyi erteleyebilirim ama zamaninida aksatmak istemedim ama cocugumuda yormak istemiyorum kararsizlik isde🥴
Sewqide hayalperest_ ne guzel benm bebegimin ilk agir asisi asilara karsi reaksiyonunu tam bilmiyorum bazi bebeklere hic sikinti vermiyor bazi bebeklere cok sikinti veriyor bnmkinin tepkisi ne olir belirsiz 😟