Nerdeyse 14 aylık olacak kızım hep mızmız bir bebekti . İlk 3 ay gaz problemi yüzünden çektik dedim neyse hep kucak delisi bu dönemde zaten şöyle ana kucağına bir koyup rahat edeyim yok . Emeklesin geçer dedim yine olmadı sabah kalkar kalmaz tuvalete gitmeye zaman kalmadan kucağıma bir geliyor asla inmiyor zamp gibi yapışıyor ve bırakmaya çalışınca çığlık kıyamet .Yürüsün geçer dedim şuan yürüyor ama hala kucak istiyor elinden tutup yürütmemi yada kucağımda kalmak istiyor ama öyle al kucağına otur koltukta değil kalk sürekli oturtmuyor gezeceğiz . Yemek konusu zaten işkence gibi herşeyi yemiyor alerjik bir bebekti yumurta hiç vermedim şimdi başladım ama asla yemiyor bir çorba içerse oda yoğurt ve mercimek başka içmez asla aç kalır yine içmez . Pilav ve makarnada menüsü başka yemek yok sanki neler yaptım neler ama hevesler hep kursakta kaldı yemedi . Birde beni emiyor.Emzik tutamdı biberon tutmadı devam sütü veremedim öyle sıkma meyve suyu filanda biberon tutmuyor çünkü bardaktan ne içerse hepsini yere döküyor öylede oyun yapıyor içmiyor o ayrı dert oldu hep. Bazen bir çay içmeye çıkalım annem baksın desem uyurken asla ya uyanırsa meme ister ağlayıncada susmaz diye hiç çıkamayız . Bebeğimle çıksak bebek arabası da 15 dk durup ağlar al beni diye mama sandalyesinde asla oturmaz yani çıkıp sinirlerimizi yıpratıp geri geliyoruz . Akşamları 8 buçukta uyur ama gece 4 kez uyanır emmeye neyse ona alıştım gündüzde tek uyku bazen 2 uyku bazen uzun uyur bazen kısa evi süpüreyim sileyim yemek yapayım desen çok zor sesten hemen uyanıyor . Anlayacağınız eşim bir ev yemeğine hasret hep pratik atıştırmalıklar oda eşim eve gelince o oyalıyor ben yapıyorum babası gelincede mesela gel kızım diyorum adam elini yüzü yıkasın bir üstünü değişsin asla ona yapışıyor almaya çalıştığımda yine çığlıklar vuruyor birde saçımı çekiyor neden babasından alacağım diye . Eşim sabah işe giderkende aynı drama kapıda yaşanıyor arkasından 5 dk ağlıyor. İkimizde çok yoruluyoruz bebeğimizi çok seviyoruz ama neden böyle ne zaman geçecek bir sürü oyuncak aldım kitap aldım yüzlerine bile bakmıyor vallahi dursun diye çizgi film bile açtım yeterki dursun dedim ama asla izlemiyor bakmıyor . Konu komşu gelsin nefes alayım diyorum insan içinde oyalansın evi toplayamıyorum ki savaş alanı gibi o ağlarken paçamda yapışık ev süpürüyorum bazen sonra oturup bende ağlıyorum . Hasta va değil gelişimi normal algısı normal ama neden böyle memnuniyetsiz anlamıyorsun uzun oldu hakkınızı helal edin .