nese0133 Anneler bebeğim 3 aylık emziriyorum suan hafif grip başlangıcı var hangi çaylar önerirsiniz ne yapmalıyım
HsynKbra nese0133 ılık suya bi tatlı kaşığı bal 1 yemek kaşığı sirke koyun istediğiniz kadar limon sıkıp karıştırıp için şifadır inşAllah yapabildiğiniz kadar yapın bi kaç güne toparlarsınız inşAllah
nese0133 Denizelif34 aynen bende bilmediğim için bilen annelerden yardım istiyorum teşekkür ederim öneriniz için
Mihrimahim16 Decavit kullan vitaminle çok çabuk toparlarsın. Etli kemik suyulu çorbalar iç canım… Bitki çayları kullanma sakın…
yamantosunannesi Portakal sık iç canım C vitaminini arttır ya da Pharmaton al suya at iç. Bende emzirirken grip oldum geçen gün doktorum onu verdi
Asel06_ Canm geçmiş olsun mutlaka maske tak bebeğine geçmemesi için gece aynı odada falan uyumayın bizde eşimle olmuştuk oda bende maskesiz durmadık asla maskenizi değiştirin sürekli her emzirme öncesi ellerinizi yıkayın ıhlamur yada rezeneli içine limon bal katıp için bol bol sıvı tüketin
Haffuse Ne kulkanirsan kullan, 1 hatada atlatirsin canim ya, keske caylq vitaminle atlatabilsek🥲 ben yeni atlatmis yakin deneyimli olarak, beslenmene dikkat et ihlamur ic, rahatlatir… Bu de bol bol serumfizyolojik yap, geceleri daha rahat nefes alirsin🥲