Papatya2636 Bebeğim kıvranıyor 24 saattir uyumuyor dğn acile gittik bişeyi yok dedi dokuorumuz ateş vs yok ne yapabilşrim kızlar resmen cahilliğime geldi bskmadımm kullanıp kullanılmayacağına
livanurvealpinannesi61 Papatya2636 iyi de emzirirken buscopan kullanılıyor. Ben kaç kutu kullandım safra taşım vardı. Doktor yazmıştı.