Mastit başlangıcım var günde 3defa sağıyorum ekstra olarak , ona rağmen sabahları uyandığımda göğsüm sertleşmiş oluyor, beneğim heniz 15gunluk,sağma işlemini mastit sorunu çözüldükten sonra bırakmayı mı tavsiye edersiniz,6ayi doldurunca ise başlayacağım o zaman da sağmam gerekecek ama gündüz ememeyecegi için sağma onun yerine geçecek sanırım değil mi?