kahveseverr Bebeğim.icin birikim yapmak istiyorum herbay belli bir para ayırmak istiyorum ama TL olarak mi biriktirsem yoksa altın vs mi hangisi daha iyi olur siz nasıl yapıyorsunuz
Smnl kahveseverr bireysel emeklilik açın , altına dolara Euro’ya hisse senedi fonlarına neye isterseniz yatırım yapabiliyorsunuz. YouTubedan bireysel emeklilik videolarını izleyin ( özellikle Mert Basaran cok sade anlatıyor) ona göre yaparsınız yatırımınızı
BebekC Asla ama asla tl biriktirmeyin! Paranız pul olur. Altın, dolar, euro hangisini isterseniz yaptırın ama asla tl’de kalmasın.
kahveseverr BebekC bende de hep.soyle.bir korku var mesela aldım.diyelim.alrin ya ilerde çok düşerse zarar edersem diye düşünüyorum hep 😔
BebekC kahveseverr altın hiçbir zaman değer kaybetmez. Korkmayın tl daha zararlı günümüzde de görüyorsunuz.
BebekC kahveseverr ben bankada altın hesabı açtırmıştım çok pratik oluyordu ama sonra orda vergi kesilmeye başlayınca normal altın alıp koymaya başladım. Bankada kasa kiraladık orda duruyor.