Merhaba güzel anneler, bebeğimi anne sütü ile besliyorum. Bugünlerde sağ göğsümde biriken süt hep su gibi sıvı oluyor. Bebeğim sütü içmek istemiyor ve ben sagiyorum yaklaşık 50 cc kadar açık mavi su gibi bir süt geliyor. Bu nedir? Neden oluşur? Sağlıkla ilgili bir problem mi? Doktora gitmeli miyim? Ne yapabilirim?