Denizanasi92 Bisraa bizde vardı 5.ayda sonra düzeldi ilaç kullanmadım yastık veya reflü yatağı kullandık
Alimel Bisraa evet benim kızımda da oldu ilk kızımda da yaşamıştım bardak dolusu kusardı sürekli ağzına gelir hık hık uyanırdı hemen 4. Aya kadar sürer demişti doktorumuz sonra birden bıçak gibi kesildi gerçektende bitti
hlmeoztrk Bisraa bizim vardı sürekli ağzına geliyordu uykudan uyandırıyordu rahatsız ediyordu bebeğimi doktor ilaç verdi onu kullandık şükür ağzına gelmesi geçti ama kusması kesildi diyemem
Arslann97 @“Bisraa” reflümü bilmiyorum ama bence öyle iki aylık kızım sürekli midesi bulanıyor uyurken ağzını şapırdatıyo uykuya dalamıyo gazını çıkarmama rağmen
Gmzsutlu Biz ilaç kullanmıştık, reflü uyku problemi yaşatıyor kesinlikle, ilaçla beraber kesilmişti bizim problemimiz.
gazem Bisraa benim bebeğimdede aynı sıkıntı var uyuyamıyor bir türlü yavrum bir öneriniz var mı mahfolduk
Bisraa gazem çocuğa zeytinyağı veriyorsanız hemen kesin vermeyin birde biz motilium kullanmaya başladık o iyi gelecek gibi