Thedespott Benim de bebeğim 2,5 aylık. Ben de geçen hafta oldum. İlk kez bu kadar az kanamam oldu. Hatta hamile miyim, yerleşme kanaması mı falan diye düşünüp test yaptım. Ben de ilk kez az olma sorunu yaşadım. Doğum sonrası bu tarz farklılıklar normal sanırım.