Günaydınlar merabalar annelerim.
Oğlum 2.5yasinda belirteyim bizim özel egirim durumumuz var hiperaktif genel de de huysuz olduğu bı dönem deyiz .uyku konusunda sanırım eğitim başladık 2kerwe yanına uzanıp sarıldım psps dedim uyuyalım sessiz sarildi bNa oğlum uyudu.bu en çok istediğim şey , çünkü sallamak zor büyüdü. Demir salıncak var odasında sallanmaya alışkın bı çocuk oglum ki . Kendiliğinden uyuması en güzeli olur umarım basaricam denemelerde şans verin bana ,🤩🤩😇Yorucu bı sirec en azından tuvalet eğitimi olmadi ama uyku da zorluk çekmeyim .