Naznaz19 geçmiş olsun kuzum Allah evladına sağlıklı uzun ömürler versin inşallah , benimki de doğar doğmaz girdi 9 gün antibiyotik tedavisi aldı ve sonra aslanlar gibi çıktı 😍 merak etme dualarımız sizinle ama kendini üzme hiç elde degıl ama üzmezsen her sey cok daha güzel olacak bize güven ♥️