Benimkide öyle 8 ay 20 günlüğüz napıcam bilmiyorum 🤭 çeşit çeşit değişik şeyler deniyorum yemiyo kitliyo ağzını anca tatlı bişeyse yiyor zamanla alışır diye bekliyorum .
Kan değerlerine henüz baktıramadık kansızlıkta iştahsızlık yapıyormuş. Siz baktırdınız mı?