Kuzeyiinannesiiiiiii ek gıdaya için neden bu aceleniz? Sindirim sistemi uygun olmadığı için 6 ay gibi bir süre var zaten.Zamanı geldiğinde herşeyden yiyecek elbette.Anne sütünden yeterli suyu alıyor ekstradan su vermeye de gerek yok ki.Zaten bebek susuz kaldığında bunu çiş ve kaka renginden anlayabiliyorsunuz o zaman müdahale edilmeli diye düşünüyorum.