mervewy1 Arkadaslar bebeğim tam 1 yasında ama benimle pek iletişim kurmuyor güzel sözler söyleyince sıkılıyo kaçıyor oyun oynamaya gidiyor ama babasına agucuklar saçıyor başına gelen varmı bu neden olur :(
2-prensannesi mervewy1 baba ile iletişimi nasıl oyun mu oynuyorlar genelde bu yaş çocuklar oyunlara daha çok yönelir