Tazesine geçmiş olsun. Farklı bişey değilse sizin durum salgın var. Kusma ile başlıyor. İshal ile devam ediyor. Bizde de hicbir belirti yokken birden kusmaya başladı fışkırır tarzda defalarca iştah gitti ishale cevirdi. Sıvı kaybı olmasın diye direk doktora basvurduk. Probiyotik, antibiyotik ve kusma için ilaç verdi.