Arkadaşlar oğlum 9 aylık. 2 aydır geceleri sürekli uyanıp meme istiyor. Başta doktor gece isteyince meme verin diş çıkarma sürecinde dedi bende dinledim verdim ama hala geçmedi 2 ay oldu. Şimdi de gece kalkıp oturmalara başladı gerçekten gece uykusu diye bişeyim kalmadı artık zombi gibiyim. Hem sürekli meme istemesi hem uykusuz kalmak beni çok yordu. Var mı çözüm önerileriniz ne yapabilirim çok çaresizim :(