Seydaisik ayni durumu yaşadım şikayet var sitesine okkalı bı şekilde yazdım . Philips geri döndü bana servise verin biberonu diye , ben de tekrar ayni siteye 40 günlük bebekle ben nereye servise gideyim ve tarzinda yazdım da yazdım . 2 gün sonra arayıp bana yeni biberon gönderdiler .