herzaman önce anadilini öğrenmesi gerekiyorki diğer dilleri anlamlarıyla doğru telafuz edebilsin. Her dilden biraz biraz alıp büyüdüğünde konuşma zorluğu yaşıyorlar ne Türkçeleri mükemmel oluyor ne öğrendikleri yabancı dil. İlk çocuğumda bu hatayı yaptım diğerlerinde önce Türkçeyi güzelce öğrettim sonra ikinci dil gerçektende fark var.