Merhaba arkadaşlar 3,5 yaşında bir oğlum var. Ya hiç uyumuyor kreşe de gidiyor akşam 10 gibi uyuyup 12 de kalkıyor sabaha kadar eziyet ediyor resmen bana her gün sabahlıyoruz. Artık mental sağlığım hiç iyi değil bu kadar uykusuzluk normal değil diye düşünüyorum ama gittiğim bütün doktorlardan hiçbir sonu alamadım ne yapmalıyım lütfen akıl verir msnz?