Kızlar 5 aylık oldu oğlum. Şimdiye kadar hiç böyle yapmazdı 1 haftadır gece sürekli uyanıyor çığlık çığlığa ağlıyo bazen saat başı uyandıgı oluyo hatta. Çok yoruldum şu an bunu yazarken Bile sallıyorum uyutmaya çalışıyorum. Başına gelen var mı neden yapıyo olabilir önceden o kadar düzenliydi ki 9 gibi uyurdu gece uykusuna. Sadece mama için uyanırdı hatta ağlamazdı bile mırıldanırdı ben uyanıp yedirirdim hemen. Valla delirmek üzereyim artık