alintugce34 ayy benimki de öyle 2 aylık kolik bebek bide tam delirmelik 😃 bazen güzel dalıyor , ya da makyajsa alcan ayna önüne bebek te yanında öyle yapçan , ağda falanda artık yarım saatte olıyorsa 2 saatte olcak yapçak bişey yok 😃 ana kucağı denedin mi? Ben 2 hafta önce aldım baya rahat ettim çok sevdi onu bazen kendi kendine duruyor orda işte bende hallediyorum işimi 😃 tabi bazen oda kesmiyor bi sütyen takıcak 3 saniye bulamıyorum oda ayrı 😃geçicek ya sabır diyelim elbet bizde rahat edicez (umarım) 🌸😃