yeniuye000 o ayda bizde oyleydik ve sadece mamayla beslenen bir bebekti 60 cc mamayı iciremiyodum, ama 4 aylık olduğu gibi düzeldi, doktorumuza sordugumuzda ise etrafi keşfettiği icin beslenme reddi yaşıyorlarmış, şimdide dış cikardi 90 cc mama içiyor zaten 120 cc ye yeni geçmiştik şimdi tekrardan 90 olduk ve şuan 6 ay 10 günlük kizim