EsraByr söz konusu bebek olunca daha hassas oluyoruz doktorların da öyle olmasını bekliyoruz ne yazık ki bazıları sadece para olarak görüyor hastayı. Siz iyi bildiğinize, güvendiğinize gidin en iyisi. Bu arada benim bebeğim 10 aylık ama o aylarda biz de ufak bi kabızlık yaşadık 4-5 gün kaka yapmadığı oluyordu, ben mamasına bir çay kaşığı zeytinyağı karıştırıyordum iyi geliyordu sizede tavsiye ederim. Geçmiş olsun kuzuya