Merhabalar, kızım 10 ay 22 günlük. Yurtdışında yaşıyoruz, 4 gün önce Türkiye’den döndük. Döndüğümüz günden beri 2. Gündüz uykusunu uyumak istemiyor sadece bağırıyor ve kendisini
kaldırıyor, kucağıma gelmek istiyor. Normalde gündüz 2 uyku yapardık ama gerçekten şuan 2. uyku diye bir şey yok. Evet çok uykusu geliyor ama aşşşşırı derece de inatlaşıyor ve o haline dayanamıyorum 🥺😭 2. Gündüz uykusuna tekrardan dönmek için ne yapabiliriz. Bir de Türkiye’den döndükten sonra hastalandı ve 9. dişini çıkarıyor, sanırım bunların etkisi de çok büyük. Tekrardan nasıl 2. Gündüz uykusuna geçebiliriz, deneyimlemiş olanlar yardımcı olursa yol gösterirse çok sevinirim.
Teşekkürler 💐