Yasemnakca selam 👋🏻 Aynı durumu bizde 3. Ayda yaşadık.bebeğim 5 gün yapmayınca doktora gittik ve doktorumuz anneden kaynaklı dedi.anne de kabızlık varsa bebeği de etkiliyormuş.Aynı durumu kendisi de yaşamış ve beklemiş.Benim yediklerime dikkat etmem gerekirmiş ancak o şekilde düzelir dedi.çok küçük olduğu için probiyotik önermedi.15 güne kadar beklemelisin yapmazsa lavman yaparız dedi ve 10. Gününde yaptı oğlum.şimdi de 4-5 günde bir yapıyor.tavsiyem doktora bir götürmeniz.Bağırsak düğümlenmesi olma ihtimaline karşı.Eğer böyle bir durum yoksa, emiyorsa,gaz çıkarıyorsa ve keyfi yerindeyse beklemenizi öneririm.Uzun oldu kusura bakmayın ama bende çok stres yapmıştım paylaşmak istedim.inşallah yapar da rahatlar bebişiniz🙏🏻