Kuzular bebeğimin 3 gündür ateşi 38,5 üzeriydi. Doktora gittik ilaç verdi ama dirençli bi ateşi var düşmek bilmedi. Akşam 39.2 olunca yavrum kendinden geçti , acile gittik ve novalgin iğne yapıldı. Şükürler olsun ateşi düştü ama bu iğne hakkında hiç bilgim yoktu. İnternetten araştırdım olumsuz yorumlar var ve endişelendim açıkcası. Bebeğine bu iğneden yaptıran oldumu hiç😟😟