@betulbetul olsun sağlık olsun canım üzülme her annenin çok sütü olacak diye bir kaide yok Benimde öyle çok fazla yok öyle abartı,bizim insanlarımız bide bana kıyaslama yaptığı halde takmıyorum yok onun sütü tişörtünden akıyormuşta bilmem neymiş senin sütün yok vs vs o yüzden mi tişörtten aktığı halde dr ona ek mama veriyor dedim enson , demek istediğim üzülme takma kafana, ay kusura bakma dolmuşum sanırım hakkını helal et ☺️anne sütüne yakın mamalar var istersen öyle başLa sen işten geldiğin zamanda emzirirsin onu sımsıkı sarılırsın ona 🙈😍👼