Rabia6025 Eşim gemi adam sınavını geçti ama nasıl çalışırlar iyi midir kötü müdür pek bilgimiz yok bilgisi olan var mı acaba aramızda
Rabia6025 Tugraninannesi amatör gemi kullanım belgesi var sadece eşiniz böyle bir görevde mi çalışıyor sizin egm de öyle büyük gemileri yok sanırım bildiğim kadarıyla
Tugraninannesi Rabia6025 benim eşim dzkk da çalışıyor o yüzden sordum da gemiler büyük değilse sıkıntı yok rahat olur eşiniz