zynpdnc bende sürekli öyleydim ama emzik verdim şuanda bir reddetme gibi bir şey olmadı Şükür. Ama normal zamanda bende mecbur olmadıkça emzik vermiyorum sadece uykuya dalamadığı zaman veriyorum bir de bazen altını alırken ağlıyor sussun 2 dakika diye veriyorum