balkizannesiiiii bende ilk başta öyle yaptım ilk red olduğunda sabah uyandım hiç biberon vermeyeceğim dedim, o gün ağlasa da az da olsa emdi. Ama sonra da açlıktan daha çok sinirlenip bagirip çağırdı mecbur biberonla vermek zorunda kaldım, sonra daha da arttı, zaten hep teklif ediyorum hala ama biberonsuz beslenmek istemiyordu emmeden, eds denemek istedim memeye geldiğinde zaten kriz geliyordu resmen. Zaten atak haftası meme reddi olduğunu biberona alıştıktan sonra duydum çok gec oldu, şimdide biberon reddi var arada kaşıkla veriyorum emzirmeyi deniyorum ama yok yani emmiyor hemen bağırıyor saniyesinde sakinleştirip geri alıp tekrar deniyorum kucakta durmak istemiyorsa diye yanına yatıp deniyorum yok olmuyor olmayınca demek ki. Cok görüyorum böyle çabaladım benimki memeye döndü diyenleri, seviniyorum çok ama kendi halime de üzülüyorum 😂 psikolojik olarak zor biseymis yaşamadan anlamiyo insan. Zaten emzik seven bı bebek de değil. Elini emiyo cocuk beni emmiyor ya😂 emzik de sevmiyor biberon da meme de, kafalar karışık yani. Silikon uçla biraz emmisti ama biberonun akışına alıştığı için sanırım..