Merhabaaa. Meme reddi yaşadık yaşıyoruz 1 aylıkken başladı şuan 3 aylık hiç emmiyor sağıp veriyorum. Arada deniyorum ama kabul etmiyor. Bu ara her şeyi emme isteği ağzına götürme isteği var ve biberon reddi de var çok çok az içiyor.
( Mamayla destekliyorum maalesef..) gün içinde kaşıkla veriyorum onunla da çok az içiyor, emmiyor da, biberon da istemiyor. Memeye geri döndürmek bu dönemde daha kolay olur gibi geldi ama, benim gibi bu durumu yaşayan bebeği emmeye başlayanlar varsa noolur yazsın 🥹🙏🏼 sabah akşam araştırmaktan bı hoş oldum. Hala çabalıyorum ama psikolojik olarak zorluyor, bebisimi de ağlatarak bağırtarak yapmak istemiyorum hemen bağırıyor çünkü. Yardım🙏🏼