Bu gece tam 40 günlük olduk.
Bebeğim 2 gündür uykuları iyice karıştı.
Bebeğimi emzirerek besliyorum 2 gündür
Emiyor memede uyuya kalıyor yerine yatırıyorum maksimum 5 dk uyuyor sonra ağlayarak uyanıyor ve aranıyor. Ve meme vermeden de asla uyumuyor. Acaba süt mü yok doymuyor mu diye düşünüyordum meme de uyuya kalınca memeyi elimle sıktım memeden süt geliyor ama bizim hanımefendi huysuz normalde gece 4 saate kadar uyuyan bebek 2 gündür gece saat başı uyanmaya başladı
Bugün 6 haftalık olduk internetten baktım 6 haftalıkken de büyüme atağı oluyormuş sanırım bu büyüme atağı ?
Bilgisi olanlar lütfen bilgi verebilir mi dayanacak gücüm kalmadı