Leylaa_ Bu gün hiç açılmadı açıyorum çıkılıyor yazıyor sürekli Sistemsel mi sorun var . Bizimde mi sorun var Bilgisi olan yardımcı olabilir mi??
123PrensAnnesi123 Leylaa_ bilmiyorum ama bizde oglumla bugun actik cizgi film izledik bir daha oturum kapa ac yapin
123PrensAnnesi123 Leylaa_ acaba uyelik surenizmi bittiki bide telefonunuzdan deneyin ordan oluyorsa tv de sikinti vardir yoksa musteri hizmetlerini arayin