5 ayligiz bizde 4.aydan beri böyle maşallah beline can gelse bi de popusunu kaldırsa tamam 😅 bence biseyleri yapabilmek için bize göstermek için gayret ediyorlar. İlk belinin üstüne sadece ellerinden tutarak çok çekmeden kendisi kalkmıştı o kadar mutluydu ki aferin oğlum derken 3 4 gün sonra ayağının da üstüne kalkti kendisi biseyleri başardıkca daha ileriye gitmeye calisiyolar