Zehraylin İyi akşamlar3 aylık bebeğimde bugün karnının da göbek deliğinin sol üst çaprazında kızarıklık içinde 1 tel kıl fark ettim acaba neden öyledir
agns Sizden düşmüştür altını ya da üstünü değiştirirken bebeğin kıyafetlerini kendi kıyafetlerinizle yıkıyorsanız da olur
Lenura Kesin sizden düşmüştür yoksa bebekte kıl olamaz uzun süre orda kaldıysa kızarır iltihaplanmasın . Cımbızla çıkarın