39 günlük bebeğim , 2 gündür 10-15 dakika emiyor sonra memede uyuya kalıyor. Tam alıp yatırıyorum maksimum 4 dakika uyuyor ağlayarak uyanıyor. Ve uyanınca hep aranıyor yine meme veriyorum öyle susuyor kısır döngüye girdim resmen gecem gündüzüm karıştı bebeğim doymuyor mu acaba ? Anne sütüne ek , mama Mı versem ??