Yigit_pasam Ayazsrht 2 gün öncede biz yaptırdık.en rahat geçen asimizdi diyebilirim maşallah.hic stres olma
Ayazsrht Yigit_pasam inşallah allahım stresten uyuyamadımm hala ayaktayım valla arkadaşım 🤦🏻♀️ bı aşı işi hiç olmasa aşı yerine şurup falan verilse keşke 🙄
Ayazsrht minderbob ah bu göçmenler yaktılar bizi 😂 neyse daha 4ümüze var şu 2 yaş aşısını bir atlatalım inşallah 🙄🙏🏻
Yigit_pasam Ayazsrht asıl yaptirmazsak kötü.cocugumuzun sağlığı için herşey.hafif bı canlari yanıyor o kadar.gonlunu ferah tut 😚
Ayazsrht Yigit_pasam teşekkür ederim canım motivasyon için 🙏🏻 zaten onların sağlığı için olmasa hangi ana baba yaptırır ki 🤷🏻♀️😁