MMommymomm tam 14 aylık kızım. Anne, baba, dede, anneanne, abi, hadi, benim, aç, at, köpeğe havhav, kediye mi, kuşa guguk diyo. Bir, beş sayısını söylüyo(Daha 2 gündür söylüyo bunu). Birbir yapıyo, gel gel, bay bay, öpücük atıyo. Henüz yürümüyo. Emekliyo duvarlardan tutunup yürüyo. Ama bağımsız yürümüyo. Bu arada bizde yemek yerken tv izliyoruz. Aklıma gelenler bunlar. Ama ben kimseyle kıyaslamıyorum. Kendince söylüyo bişeyler yapıyo. Her bebek farklı.