Kızlar dün diş çektirdim çürük bi dişti çok zor çıktı çıkarırken dis etime de baya zarar verdi yarılmış resmen.neyse dişi çektikten sonra boşluğa iki tane minik sünger koydu üstüne de tampon koydu tamponu yarım saat sonra at dedi.ağrım çok fazla enfeksiyon olur diye korkuyorum internette aradım ama bulamadım bu dişin içindeki süngerler ağrı yapıyor olabilir mi? Etrafımda kimseye sünger koymamışlar çekimden sonra sünger konan var mı devlet Hastanesi’nde çektirdim soramıyorum yarın ulasmayi denicem lütfen yardımcı olun