Beyzacar1 Aygl123 çalışan anne olarak mı paranızı alicaksiniz tam olarak onu anlayamadım ben 11.800 aldım paramı öyle 300 500₺ değil, süt parasından falan mi bahsediyorsunuz yoksa doğum parası mi
Pnr61 E devlet üzerinden bakılıyor ama bazen sistemsel gözükmediği de oluyor . PTT ye gidip sorunca net cevap veriyorlar.