Arencik momma 1 yaş sendromu yok ben de doktora söylemiştim öyle bir şey yok demişti. Yemin ederimm o günleri mumla arıyorum sen gel bir de 2 yaş sendromunu gör 18 aylıkken başladı 31 aylık hala devam ediyor 😀
momma Arencik adı sendrom mu değil mi bilmiyorum ama kesinlikle bir huy değişme süreci var ondan eminim çünkü herşeye bağırıp ağlıyor bu kadar değildi ya önceden 🤦🏻♀️
Elisa_34 momma delirmek üzereyim 1. Yasa girdik ve saydiklariniz var. Zaten uyumayi sevmezdi hepten kötü oldu çok ağlıyor odadan çıksam kiyamet
momma Elisa_34 aynen öyle zaten ilk 3 ay bile uyumadı şuan uyusun diye elimi açıp dualar ediyorum ya 🙈 huysuzluk mızmızlık sinir hali ben anlamıyorum nasıl çözecez bunu
Fdmyvz momma evet evet tek uykuya düştü benim kızım nadiren çok erken uyandiysa iki uyku yapıyor onun haricinde tek uyku ama rahat ol bu aylardan sonra çok çabuk büyüyüp degisiyorlar evet zor geliyor ama bir iki aya rahatlamış olursun genel anlamda 😊
Mimoza-kizim momma birebir aynilarini yaşıyoruz cildirmak uzereym bu saat oldu hala uyumadı 😞😞 ve ben uykusuzluktan geberiyorum 1.5 saattir agliyo kucagima aliyorum yere inmek istiyo indiriyorum kucagima gelmek istiyo oyun oynatiyorum kağit yemesine izin vermedigim icin agliyo 😞😞😞
Kbr11 Mimoza-kizim valla ne yapacağımı şaşırdım artık hala uyutmaya çalışıyorum sürekli bi ağlama krizi gündüzde ağlıyor ama gece millet uyuyor üzülüyorum komşulara ses gidiyor dye ne zman geçicek bu durum bilmem ama ben uykusuzluktan geberiyorum okula giden oğlumda var dinlenmeye hiç vaktim yok okula götür getir evin işi çocuk bak ödev yaptır 🤦♀️
momma Mimoza-kizim aynılarını yaşıyorum saçma sapan şeyleri istiyor ağzına götürüyor iyilikle alıyorum açıklama yapıyorum elinden alınınca deliriyor ya bir çığlık çığlığa kalıyor sanırsın etini koparıyolar🤦🏻♀️
Kbr11 momma maalesef aynı durumdayım yanından ayrılmaya gelmiyor gece uyku yok zaten uyuduğundada aralıklarla ağlama tekrar dalıyor ama uyanıyor niyeyse bu saat oldu hala uyutmaya çalışıyorum ve sabah okula götürmem gereken oğlum var 🤦♀️😴
momma Kbr11 vallahi dün dedim yukardaki komşu olsam çoktan kapıya gelmiştim siz bu cocuga napıyorsunuz bu kadar bağırıp ağlıyo diye🙈😄
momma Deletedmom_71 normalde 2 yapıyorduk 11.ci aya kadar ama şuan allaj bullak gece uykusuna en geç 9da geçerdi şimdi 11:30 a kadar oturmak istiyor 😣😣😣😣
Kbr11 momma dmi canm 🙈 ne varda ağlıyor bu kadar çözemedim 3 gecedir sürekli ağlıyor uyku desen neydi unutacam attık o dereceye geldim
Yasemin41_ Kaç gündür bende böyleyım dün gece 4 de uyudu aglaya aglaya kucagımda ınmıyo kucagımda yemek hazırlıyrm resmn uyurken bırden baslıyo bagırmaya aglıyo neden yok sadece aglıyo ne emzık ne meme bagırark ağlıyo sabrım kalmadı artık ne yapsam olmuyo
sarmaliklahana momma evet yürümeye de başlamıştı kızım sürekli dısarı istpyordu gözünden uyku akıo orta buraya düşüyor yine de uyumak istemiyordu. Sonra bebeğini kucagına averidm bak onunda uykusu gelmiş ıkınozde yatın dinlenin falan dedim öyle öyle alıstı 😇
momma sarmaliklahana bir de onu deneyim ama bu sefer bebeğinden de gıcık alabilir uykusu gelmiş diye🙈🤣
sarmaliklahana momma hahahahhaha tabii hemen alışıp şak diye uyumuyor ama oyalayacaj yoracak seyler bulun neyden hoşlanıyorsaa artık 🤭
Ramoo__66 momma ayy hiç deme aynı dert bende de var lavaboya bile gidemez oldum herşeye ağlıyor uyku yok nolacak bilmiyorum bide ben 8 aylikta hamileyim çok zorlanıyorum dayanamıyorum artık 😥😥 yoruluyorum çok uykum geliyo ama napiyim
momma Ramoo__66 allah kolaylık versin sana şuan seni düşündüm de çok zor gerçekten🙈 ikisi birlikte büyür artık öyle düsün 🙏🏻
Kbr11 momma bende ondan şüpheleniyorum canım tamam burnu akıyor öksürüyor ama çok aşırı hasta değil halsiz değil ateşi 38 in üstüne çıkmadı yan dişleri patlıyor onlar mı acaba diyorum diğer dişlerinde bi sıkıntı yaşamadık ama